سهند جون سهند جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
حسام جونحسام جون، تا این لحظه: 20 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

حسام و سهند

کتاب داستان حسام و سهند

1392/11/26 14:35
نویسنده :
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگیقلب

چند وقت پیش تبلیغ پرینت عکس رایگان و دیدم و رفتم تو سایتش بعد تصمیم گرفتم که 1 کتاب داستان برای گل پسرا هم سفارش بدم که قصه داستان برای خودشون فقط باشهنیشخند فکر نمیکردم خوب درآد ولی وقتی اومد خیلی خوشگل و ناز بود کیفیتشم بالاتر از اونی بود که فکر کردمعینک

عکسارو با گوشی گرفتم واسه همین کیفیتش زیاد خوب نیستچشم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان خمبل و فنقول
15 دی 92 16:29
چه بامزه باید جالب باشه برا بچه ها

پاسخ
آره قشنگیش اینجاست که میتونی متن داستانو خودت عوض کنی یا داستانو خودت بگی راستی اگه کوپن تخفیف میخوای بهم بگو شمارشو برات بفرستم
الهام مامان علیرضا
24 دی 92 0:29
خیلی کار جالبی بود این مدل کتاب ها خوراکه منه چون من همیشه ماجراهای علیرضا رو به عنوان قصه براش تعریف می کنم
الهام مامان علیرضا
27 دی 92 15:41
یک دنیا ممنونم رفیق بابت بن تخفیف لطفتون و هرگز فراموش نمی کنم من هم اقدام می کنم

پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
ستارگان آسمان من
29 دی 92 3:08
چقدر جالبه
مامان محمد
30 دی 92 19:20
جالب بود راستی شما با این دوتا شیطون چه می کنی
نی نی توپولی
26 بهمن 92 20:29
مامان هنرمند